fbpx
Zgub kilogramy, poczuj się sobą i miej ciało, które uwielbiasz. Dobre samopoczucie ciała i umysłu!

Zdrowy deser, czyli szybki, pyszny i zdrowy budyń

Przedstawiam Ci przepis na szybki, pyszny i zdrowy budyń, który jest idealny nie tylko na deser, ale także przyniesie wiele energii na śniadanie!

Dlaczego jest to zdrowy deser?

Budyń jest zdrowy, ponieważ zawiera zdrowe składniki, takie jak awokado, banany, miód czy rodzynki.

Awokado zawiera zdrowe tłuszcze w tym jednonienasycone kwasy tłuszczowe oraz między innymi: błonnik, witaminę K, C, E, B6, B5, folian, potas. Co więcej, owoc ten posiada też antyoksydanty, które wspomagają zdrowie oczu.

Jedzenie awokado może pomagać zgubić zbędne kilogramy, ponieważ utrzymuje uczucie sytości przez dłuższy czas i powoduje, że spożywasz mniej kalorii.

Poczuj się bardziej sobą 💜
Bądź zadowolona ze swojego ciała ➤ heart

Awokado jest miękkie i łatwo się można go dodać nie tylko do zdrowych deserów, ale także do różnych sałatek.

Banany zawierają witaminę C, B6, błonnik i potas. Mogą one także obniżać ciśnienie krwi i zapobiegać nadciśnieniu.

Natomiast rodzynki zawierają między innymi błonnik, żelazo i antyoksydanty.

Zatem taki pyszny budyń przynosi nie tylko wartości odżywcze, ale również korzystnie wpływa na:

  • serce i cały układ krążenia,
  • oczy, skórę, włosy i paznokcie,
  • układ nerwowy (poprawia pamięć i zdolność koncentracji oraz samopoczucie, pobudza mózg do pracy, zwiększa wydzielanie endorfin)

Dodatkowo taki posiłek między innymi:

  • wzmacnia odporność
  • poprawi metabolizm i wspomaga odchudzanie
  • zapobiega osteoporozie
  • odmładza organizm
  • odmładza organizm
  • ma działanie przeciwnowotworowe.
zdrowy deser budyń

Jak przyrządzić tak zdrowy deser?

Potrzebujesz:

  • 1 duże (lub dwa małe) awokado,
  • 2 lub 3 banany,
  • garść rodzynek (wybierz te bez dwutlenku siarki – E220),
  • garść orzechów pekan,
  • 2 łyżki gorzkiego kakao lub karobu,
  • trochę miodu lub syropu klonowego.
zdrowy deser składniki

Miksujemy banany z awokado, przekładamy część budyniu do innego pojemnika, do reszty dodajemy kakao lub karob i ponownie miksujemy.

Dwusmakowe i kolorowe budynie przekładamy do miski i dodajemy miód lub syrop klonowy, orzechy i rodzynki.

zdrowy deser wykonanie

I gotowy!

Otrzymujemy fantastyczny i smaczny posiłek w postaci zdrowego deseru, dzięki któremu poczujesz się lepiej, zdrowiej, wyjątkowo i będziesz mieć więcej energii!

Mam nadzieję, że przepis na zdrowy deser Ci się spodobał. Zobacz także deser na Walentynki oraz inne pomysły na śniadanie i pobierz darmowego e-booka poniżej.

Źródło: www.healthline.com

Post angielski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tłumaczenie poniższego zdania: Przeczytałam i zgadzam się z polityką prywatności:

Zapisz mnie na newsletter i DARMOWY ebook – Sekrety spalania tkanki tłuszczowej!