Niezwykłe ćwiczenia na plecy

 

ćwiczenia na mięśnie, ćwiczenia na partie mięśni, ćwiczenia na uda, ćwiczenia na pośladki, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na odchudzanie, weight loss exercises, abs exercises, thigh exercises, legs ęxercises, ćwiczenia nóg, fitness, trening, workout, ćwiczenia na klatkę piersiową, ćwiczenia na bisepsy, ćwiczenia ramion, chest exercises, back exercises, ćwiczenia pleców

Ćwiczenie na prostownik grzbietu oraz częściowo na mięśnie nóg, pośladków, ramion i barków.

Klęk podparty. Wzrok skierowany na matę pomiędzy dłońmi. Unosimy na zmianę: prawą rękę i lewą nogę, potem: lewą rękę i prawą nogę

Uwaga plecy powinny być nieruchome (wciągnięcie brzucha Ci w tym pomoże).  Nie mogą się wyginać. Sprawdź w lustrze, czy dobrze wykonujesz to ćwiczenie!

 

 

ćwiczenia na mięśnie, ćwiczenia na partie mięśni, ćwiczenia na uda, ćwiczenia na pośladki, ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na odchudzanie, weight loss exercises, abs exercises, thigh exercises, legs ęxercises, ćwiczenia nóg, fitness, trening, workout, ćwiczenia na klatkę piersiową, ćwiczenia na bisepsy, ćwiczenia ramion, chest exercises, back exercises, ćwiczenia pleców

Ćwiczenie głównie na prostownik grzbietu i czworoboczny grzbietu.

Leżenie przodem. Dłonie leżą na karku. Wzrok skierowany na matę (ważne). Unoszenie w górę głowy i części klatki piersiowej. 

Co o tym sądzisz?

komentarzy