Zanim przystąpisz do jakichkolwiek ćwiczeń, koniecznie zapoznaj się z tymi informacjami

Ciekawe ćwiczenia przeciwobrzękowe. Przy okazji kształtujemy mięśnie łydek.

Ćwiczenia te polecam wykonywać w każdej wolnej chwili przez całą ciążę, niezależnie od tego czy występują obrzęki czy też nie.
Dwa pierwsze ćwiczenia są najważniejsze.
Oczywiście jeśli nie masz piłki, oprzyj nogi na czymś innym np. tapczanie.
To samo możesz wykonywać ze stopami opartymi na podłodze, jednak bardziej efektywne są ćwiczenia z uniesionymi stopami.

ćwiczenia przeciobrzękowe, ćwiczenia na obrzęki, ćwiczenia na krześle, chair exercises, ćwiczenia z piłką fitness, ćwiczenia z dużą piłką, ball exercises, fitness ball exercises, big ball exercises,ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, klęk podparty, ból kręgosłupa, ćwiczenia na kręgosłup, back pain, back exercises, gimnastyka korekcyjna,
Siadamy na krześle.
Pięty stóp oparte o dużą piłkę.
Nogi wyprostowane lub lekko ugięte w kolanach.

Kierujemy palce stóp raz od siebie..

ćwiczenia przeciobrzękowe, ćwiczenia na obrzęki, ćwiczenia na krześle, chair exercises, ćwiczenia z piłką fitness, ćwiczenia z dużą piłką, ball exercises, fitness ball exercises, big ball exercises,ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, klęk podparty, ból kręgosłupa, ćwiczenia na kręgosłup, back pain, back exercises, gimnastyka korekcyjna, …a raz w swoją stronę.
ćwiczenia przeciobrzękowe, ćwiczenia na obrzęki, ćwiczenia na krześle, chair exercises, ćwiczenia z piłką fitness, ćwiczenia z dużą piłką, ball exercises, fitness ball exercises, big ball exercises,ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, klęk podparty, ból kręgosłupa, ćwiczenia na kręgosłup, back pain, back exercises, gimnastyka korekcyjna,

Kierujemy palce stóp do wewnątrz.

ćwiczenia przeciobrzękowe, ćwiczenia na obrzęki, ćwiczenia na krześle, chair exercises, ćwiczenia z piłką fitness, ćwiczenia z dużą piłką, ball exercises, fitness ball exercises, big ball exercises,ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, klęk podparty, ból kręgosłupa, ćwiczenia na kręgosłup, back pain, back exercises, gimnastyka korekcyjna,

Kierujemy palce stóp na zewnątrz.

ćwiczenia przeciobrzękowe, ćwiczenia na obrzęki, ćwiczenia na krześle, chair exercises, ćwiczenia z piłką fitness, ćwiczenia z dużą piłką, ball exercises, fitness ball exercises, big ball exercises,ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, klęk podparty, ból kręgosłupa, ćwiczenia na kręgosłup, back pain, back exercises, gimnastyka korekcyjna,

Krążymy stopami raz w jedną raz w drugą stronę.

 

 

 

Zobacz podobne ćwiczenia przeciobrzękowe w leżeniu tyłem.

Zobacz podobne ćwczenie 2 w leżeniu bokiem.
Podobne ćwiczenie możesz wykonywać też po ciąży.

Wszystkie ćwiczenia w „pigułce” ;): 
ćwiczenia przeciwobrzękowe, ćwiczenia na obrzeki

Co o tym sądzisz?

komentarzy