fbpx
Zgub kilogramy, poczuj się sobą i miej ciało, które uwielbiasz. Dobre samopoczucie ciała i umysłu!

Ćwiczenia z niemowlakiem – świetny trening w domu

Zapraszam na świetne ćwiczenia z niemowlakiem, czyli na ciekawy trening wielkanocny z dziećmi i zającami, gdzie poćwiczysz większość partii mięśni. 🙂

Ćwiczenia z niemowlakiem w pozycji stojącej

Stoimy i przenosimy zająca pod kolanem.

ćwiczenia z niemowlakiem ćwiczenia nóg w pozycji stojącej

Jest to świetne ćwiczenia na mięśnie uda, zwłaszcza przednią część.

Ćwiczenia z niemowlakiem na krześle

Kolejnym ćwiczeniem na przednią część uda jest prostowanie kolana w siadzie. 

Możemy do tego użyć słodki ciężarek w postaci dziecka. 😉 

ćwiczenia z niemowlakiem na krześle

Kładziemy noga na nogę i prostujemy kolano.

Pracuje najpierw jedna noga, potem druga.

Intensywnie pracują tutaj mięśnie położone z przodu uda, zwłaszcza mięsień prosty uda.

Ćwiczenia z dzieckiem na macie

Następnie kładziemy się na plecach. Stopy są oparte o podłoże na szerokość bioder. 

Unosimy biodra w górę. 

ćwiczenia z niemowlakiem na mięśnie pośladkowe

Jest to świetne ćwiczenie z niemowlakiem na mięśnie pośladkowe i mięśnie uda położone po stronie tylnej.

Następnie możemy posyłać buziaki. I w tym ćwiczeniu unosimy tułów w górę. Tu pracują intensywnie mięśnie proste brzucha.

Poczuj się bardziej sobą 💜
Bądź zadowolona ze swojego ciała ➤ heart

ćwiczenia z niemowlakiem na mięśnie brzucha

Klęk podparty. Jedna noga jest wyprostowana w kolanie, druga zgięta. Kierujemy nogę w górę. 

trening z dzieckiem na mięśnie uda

Również to ćwiczenie możemy wykonywać z ciężarkiem.

Znowu pracują mięśnie pośladków i tylne mięśnie uda.

I druga noga pracuje tak samo.

Następnie możemy wykonywać pompki damskie, czyli opieramy się na kolanach i rękach i zginamy łokcie, przybliżając tułów do tułowia.

trening z dzieckiem

Tutaj intensywnie pracują mięśnie położone z przodu klatki piersiowej i mięśnie ramion.

I ćwiczenia z niemowlakiem na mięśnie pleców – unosimy wyprostowane ramiona w górę.

ćwiczenia z dzieckiem w domu

Aby ćwiczyć mięśnie boczne uda, kładziemy się na boku, opieramy głowę i unosimy udo w górę. 

Trzeba pamiętać, aby udo było skierowane jak najdalej do tyłu. A dolna noga jest zgięta pod kątem prostym zarówno w udzie, jak i w kolanie. 

To samo ćwiczenie wykonuje druga noga.

Wstajemy. Trzymamy zająca z tyłu za sobą. Unosimy ramiona w górę.

To ćwiczenie z niemowlakiem na górne mięśnie pleców. 

Ustawiamy nogi na szerokość bioder i dokładamy do tego squat. 

Zginamy nogi w kolanach, tak żeby tułów nie przekraczał linii stóp i kolan. 

Przekładamy zająca do przodu i wykonujemy to samo ćwiczenie.

Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałam Ci życzyć przede wszystkim odpoczynku, relaksu, świetnej pogody, miłej atmosfery, dużo radości, zdrowia, smacznego jajka i ogólnie WESOŁYCH ŚWIĄT!

Mam nadzieję, że ćwiczenia z niemowlakiem Ci się podobały. Zobacz jeszcze inne ciekawe ćwiczenia i zapisz się na otrzymanie darmowego e-booka poniżej. 

Post angielski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tłumaczenie poniższego zdania: Przeczytałam i zgadzam się z polityką prywatności:

Zapisz mnie na newsletter i DARMOWY ebook – Sekrety spalania tkanki tłuszczowej!