logo menu
Bądź w dobrej formie i wyglądaj fantastycznie po urodzeniu dzieci, bez ograniczania jedzenia i ciężkich treningów

Jak bawić się z dziećmi i jednocześnie spalać tłuszcz? Wypróbuj ćwiczenia z niemowlakiem!

Czy chcesz spalić dużo kalorii podczas zabawy ze swoimi dziećmi? To wypróbuj te wielkanocne ćwiczenia z niemowlakiem!

DARMOWE SZKOLENIE

Jak odzyskać dawne ciało po urodzeniu dzieci i wyglądać fantastycznie?

ZOBACZ SZKOLENIE

Co przygotować do treningu? Dobre nastawienie, wodę, matę. Dzieci i zające są opcjonalne. 😉 Jeśli nie masz dzieci w pobliżu, możesz użyć regularnych ciężarków lub własnej masy ciała. Ten trening w domu jest idealny dla mięśni nóg, pośladków, mięśni brzucha, klatki piersiowej i mięśni pleców.

Nie mogę się doczekać rozpoczęcia treningu. A Ty?

Chociaż, najpierw skonsultuj się ze swoim lekarzem, aby dowiedzieć się, czy nie masz przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń. Ćwicz zgodnie ze swoją kondycją.

Pamiętaj, aby przed treningiem wykonać rozgrzewkę, a na końcu ćwiczenia rozciągające.

Zacznijmy trening!

Ćwiczenie 1 – ćwiczenia z niemowlakiem

Zacznijmy od pozycji stojącej. Podnieś nogę i przenieś zająca pod kolanem.

Jest to świetne ćwiczenia na mięśnie uda, zwłaszcza przednią część.

ćwiczenia z niemowlakiem ćwiczenia nóg w pozycji stojącej

Ćwiczenie 2

Kolejnym ćwiczeniem na przednią część uda jest prostowanie kolana w siadzie. 

Kładziemy nogę na nogę i prostujemy oraz zginamy kolano.

DARMOWE SZKOLENIE

Jak odzyskać dawne ciało po urodzeniu dzieci i wyglądać fantastycznie?

ZOBACZ SZKOLENIE

Pracuje najpierw jedna noga, potem druga.

Możesz do tego użyć ciężarek w postaci Twojego słodkiego malucha. 😉 

ćwiczenia z niemowlakiem na krześle

Ćwiczenie 3 – ćwiczenia z niemowlakiem

Następnie kładziemy się na plecach. Stopy są oparte o podłoże na szerokość bioder. 

Unosimy biodra w górę. Możesz położyć dziecko lub ciężarki na biodrach.

Jest to świetne ćwiczenie z niemowlakiem na mięśnie pośladkowe i mięśnie uda położone po stronie tylnej.

ćwiczenia z niemowlakiem na mięśnie pośladkowe

Ćwiczenie 4 – ćwiczenia z niemowlakiem

Zostań na macie.

Unieś tułów i pocałuj swoje dziecko, a następnie połóż plecy na macie. Tu pracują mięśnie brzucha.

ćwiczenia z niemowlakiem na mięśnie brzucha

Ćwiczenie 5 – ćwiczenia z niemowlakiem

Klęk podparty. Połóż dłonie pod barkami a kolana pod biodrami. Wyprostuj jedną nogę, a drugą trzymaj zgiętą. Podnieś i opuść prostą nogę.

Potem druga noga pracuje tak samo.

Możesz również wykonać to ćwiczenie ze swoim słodkim ciężarkiem. 😉

Pracują tutaj mięśnie pośladków i tylne mięśnie uda.

trening z dzieckiem na mięśnie uda

Ćwiczenie 6

Zróbmy pompki damskie. Połóż się na macie na brzuchu. Zegnij kolana pod kątem prostym. Połóż ręce na ziemi, szerzej niż na szerokość ramion.

Opuść tułów na ziemię i odepchnij z powrotem. Trzymaj tułów prosto.

DARMOWE SZKOLENIE

Jak odzyskać dawne ciało po urodzeniu dzieci i wyglądać fantastycznie?

ZOBACZ SZKOLENIE

W tej części treningu ćwiczysz mięśnie klatki piersiowej i mięśnie ramion.

Możesz mieć dziecko na plecach, aby zwiększyć wyzwanie. 😉

trening z dzieckiem

Ćwiczenie 7 – ćwiczenia z niemowlakiem

Teraz poćwiczmy mięśnie pleców. Kładziemy się na macie na swoim brzuchu i unosimy klatkę piersiową oraz wyprostowane ramiona w górę.

ćwiczenia z dzieckiem w domu

Ćwiczenie 8

Teraz poćwiczymy mięśnie boczne uda. Kładziemy się na boku i unosimy udo w górę. 

Trzeba pamiętać, aby udo było skierowane jak najdalej do tyłu. A dolna noga jest zgięta pod kątem prostym zarówno w biodrze, jak i w kolanie. 

To samo ćwiczenie wykonuje druga noga.

trening z niemowlakiem

Ćwiczenie 9 – ćwiczenia z niemowlakiem

To ćwiczenie jest świetne na górne mięśnie pleców, nogi i pośladki. 

Stajemy prosto. Ustawiamy nogi na szerokość bioder.

Trzymamy zająca z tyłu za sobą. Unosimy ramiona w górę podczas przysiadu.

Zginamy nogi w kolanach i biodrach do kąta prostego. 

trening z dzieckiem

To są wszystkie ćwiczenia z niemowlakiem w tym treningu, ale możesz także wypróbować inne ćwiczenia z dzieckiem i niemowlakiem, jeśli chcesz i masz w pobliżu jakieś dzieci. 😉 Pamiętaj, aby na koniec treningu wykonać rozciąganie.

Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałam Ci życzyć przede wszystkim odpoczynku, relaksu, świetnej pogody, miłej atmosfery, dużo radości, zdrowia, smacznego jajka i ogólnie WESOŁYCH ŚWIĄT!

Jak Ci się podoba ten trening z dziećmi? Które ćwiczenie było dla Ciebie najzabawniejsze lub najłatwiejsze? Daj znać w komentarzu i zobacz darmowe szkolenie. Chciałbym usłyszeć od Ciebie❣️

DARMOWE SZKOLENIE

Jak odzyskać dawne ciało po urodzeniu dzieci i wyglądać fantastycznie?

ZOBACZ SZKOLENIE

Post angielski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zapisz mnie na DARMOWE szkolenie – JAK ZABIEGANA MAMA MOŻE SCHUDNĄĆ W 15 MIN DZIENNIE

Tłumaczenie poniższego zdania: Przeczytałam i zgadzam się z polityką prywatności: