logo menu
Bądź w dobrej formie i wyglądaj fantastycznie po urodzeniu dzieci, bez ograniczania jedzenia i ciężkich treningów

Ćwiczenia w ciąży dla każdej przyszłej mamy

Jakie wykonywać ćwiczenia w ciąży? Dowiedz się, jakie ćwiczenia najlepiej wykonywać w ciąży, aby zmniejszyć ból kręgosłupa, obrzęki nóg, mieć więcej energi i ułatwić sobie poród!

DARMOWE SZKOLENIE

Jak odzyskać dawne ciało po urodzeniu dzieci i wyglądać fantastycznie?

ZOBACZ SZKOLENIE

Czy chciałabyś w ciąży:

– poczuć się lepiej? 
– polepszyć nastrój? 
– poprawić koncentrację?
– mieć więcej energii? 
– zmniejszyć lub zlikwidować bóle pleców i obrzęki?
– nie przytyć ponad normę w czasie ciąży?
– ułatwić Sobie poród?
– szybciej wrócić do formy po porodzie?
– mieć zdrowsze i mądrzejsze dziecko?
– mieć płaski brzuch krótko po porodzie?

Takie rezultaty dadzą Ci regularne ćwiczenia w ciąży dostosowane do Twojej kondycji. 🙂

ćwiczenia w ciąży

Zanim jednak przejdziemy do ćwiczeń w ciąży, warto najpierw dowiedzieć się więcej o ciąży i o zmianach, jakie zachodzą w ciele kobiety w trakcie jej trwania.
Zatem a dobry początek warto przeczytać:

DARMOWE SZKOLENIE

Jak odzyskać dawne ciało po urodzeniu dzieci i wyglądać fantastycznie?

ZOBACZ SZKOLENIE

Jak efektywnie ćwiczyć w ciąży?

  • najpierw upewnij się, czy nie masz przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń w ciąży, pytając o to Swojego lekarza,
  • nastaw się pozytywnie do ćwiczeń (ma to być świetna zabawa dla Ciebie i aktywny wypoczynek),
  • dowiedz się więcej o zmianie Twojej postawy w ciąży,
  • znajdź odpowiedni moment do ćwiczeń (żeby nikt i nic Cię nie rozpraszało),
  • zadbaj o Swoje bezpieczeństwo podczas treningu,
  • zastanów się, które ćwiczenia Cię “kręcą” i które lubisz wykonywać,
  • spośród ćwiczeń, które lubisz, wybierz Sobie:
  1. pojedyncze ćwiczenia oddechowe i przeciwobrzękowe,
  2. niektóre ćwiczenia kształtujące i rozciągające oraz równoważne,
  3. koniecznie ćwiczenia Kegla,
  4. ćwiczenie cardio,
  5. stosuj ćwiczenia końcowe na zakończenie i rozgrzewkę na początku treningu,

Poniżej przestawiam rodzaje ćwiczeń w ciąży oraz ważne informacje, które są z nimi związane.

  • ćwicz, bawiąc się przy tym dobrze, możesz dodatkowo wykorzystać muzykę, jeśli lubisz 🙂.
ból kręgosłupa
obrzęki
ćwiczenia oddechowe
mięśnie brzucha
pływanie w ciąży, ćwiczenia w wodzie w ciąży
Ćwiczenia w wodzie
stretching
Pływanie w ciąży

Jeśli musisz dużo leżeć w ciąży, to możesz skorzystać z ćwiczeń rehabilitacyjnych w ciąży.

Jeśli wyrobisz Sobie nawyk regularnych ćwiczeń w ciąży, to na pewno niedługo poczujesz ich rezultaty. A korzyści tych ćwiczeń będą odczuwalne co najmniej podwójnie 😉 …

DARMOWE SZKOLENIE

Jak odzyskać dawne ciało po urodzeniu dzieci i wyglądać fantastycznie?

ZOBACZ SZKOLENIE

,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zapisz mnie na DARMOWE szkolenie – JAK ZABIEGANA MAMA MOŻE SCHUDNĄĆ W 15 MIN DZIENNIE

Tłumaczenie poniższego zdania: Przeczytałam i zgadzam się z polityką prywatności: