Zanim przystąpisz do jakichkolwiek ćwiczeń, koniecznie zapoznaj się z tymi informacjami

Ciekawe ćwiczenia przeciwobrzękowe w I trymrestrze ciąży. Przy okazji kształtujemy mięśnie przedniej części ud i łydek.

Ćwiczenie 1:

ćwiczenia przeciwobrzękowe, ćwiczenia na obrzęki, rowerek, ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, klęk podparty, ból kręgosłupa, ćwiczenia na kręgosłup, back pain, back exercises, gimnastyka korekcyjna,

Leżenie tyłem.

Ramiona wzdłuż tułowia.

Nogi zgięte w kolanach.

Wykonujemy „rowerek” do przodu i do tyłu.

Naprzemianstronnie krążymy nogami raz w jedną (do przodu), raz w drugą stronę (do tyłu).

Ćwiczenie 2:

ćwiczenia na obrzęki, ćwiczenia przeciwobrzękowe, ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, klęk podparty, ból kręgosłupa, ćwiczenia na kręgosłup, back pain, back exercises, gimnastyka korekcyjna, rowerek

Leżenie tyłem.

Ramiona wzdłuż tułowia.

Nogi zgięte w kolanach.

Stopy oparte o podłoże.

Prostujemy raz jedną nogę w kolanie raz drugą. To samo ćwiczenie wykonujemy drugą nogą. 

Dla lepszego efektu możemy dodać ruchy stopy, gdy noga jest w górze.

Co o tym sądzisz?

komentarzy