logo menu
Bądź w dobrej formie i wyglądaj fantastycznie po urodzeniu dzieci, bez ograniczania jedzenia i ciężkich treningów

Ćwiczenia na płaski brzuch w domu

Czy chcesz mieć mocny i świetny brzuch? 🔥 Dołącz do mnie i wykonajmy świetne 5 minutowe ćwiczenia na płaski brzuch razem! 🙂

DARMOWE SZKOLENIE

Jak odzyskać dawne ciało po urodzeniu dzieci i wyglądać fantastycznie?

ZOBACZ SZKOLENIE

Chociaż, najpierw skonsultuj się ze swoim lekarzem, aby dowiedzieć się, czy nie masz przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń. Ćwicz zgodnie ze swoją kondycją.

Pamiętaj, aby przed treningiem wykonać rozgrzewkę, a na końcu ćwiczenia rozciągające.

Życzę miłych ćwiczeń na płaski brzuch! 🙂

Ćwiczenie 1

Stajemy prosto. Stawiamy nogi na szerokość bioder.

Powoli przechylamy się raz w jedną stronę a potem w drugą.

Wykonujemy osiem powtórzeń tego ćwiczenia.

ćwiczenia na brzuch dla początkujących

To samo ćwiczenie możemy wykonać z ciężarkami lub ewentualnie z butelkami wody.

Stawiamy nogi na szerokość bioder i ponownie pomału przechylamy się na boki.

I także wykonujemy to ćwiczenie osiem razy.

trening na brzuch

Ćwiczenie 2

Następne świetne ćwiczenie na mięśnie brzucha możemy zrobić w pozycji siedzącej.

Siadamy na macie. Trzymamy dłonie przed sobą. Unosimy nogi.

Skręcamy tułów na boki.

Tak jak poprzednio, wykonujemy osiem powtórzeń.

ćwiczenia na brzuch i boczki

Ćwiczenie 3

Następne ćwiczenie wykonujemy w pozycji leżącej.

Kładziemy się na plecy. Unosimy nogi. Zginamy kolana i biodra pod kątem prostym. Trzymamy ramiona przed sobą.

Naprzemiennie dotykamy przeciwległe kolano ręką.

Wykonujemy osiem powtórzeń tego ćwiczenia na płaski brzuch.

ćwiczenia na płaski brzuch

Pięknie!

Jakie są inne świetne ćwiczenia na płaski brzuch?

Ćwiczenie 4

Zmieniamy pozycję ciała. Pozycja wysokiego planku. Ramiona wyprostowane. Ręce układamy pod barkami. Stopy stawiamy szerzej niż szerokość bioder. Trzymamy tułów prosto przez cały czas.

DARMOWE SZKOLENIE

Jak odzyskać dawne ciało po urodzeniu dzieci i wyglądać fantastycznie?

ZOBACZ SZKOLENIE

Dotykamy naprzemianstronnie przeciwległy bark dłonią.

Wykonujemy osiem powtórzeń tego ćwiczenia.

ćwiczenia na brzuch w domu

Ćwiczenie 5

Następne ćwiczenia na płaski brzuch to plank boczny.

Kładziemy się na bok. Łokieć kładziemy pod barkiem, a stopy jedna na drugą.

Unosimy tułów tak, żeby była linia prosta między głową a stopami i utrzymujemy ciało w takiej pozycji lub ewentualnie wykonujemy lekkie ruchy.

Utrzymujemy pozycję przez osiem sekund, potem zmieniamy stronę i wykonujemy to samo ćwiczenie.

trening brzucha

Jeśli chcesz, możesz wykonać 2-4 serii wszystkich ćwiczeń.

Jak Ci się podobały świetne ćwiczenia na płaski brzuch? Daj mi znać w komentarzu poniżej!

Jeśli chcesz być dodatkowo mistrzynią spalania kalorii, to zobacz darmowe szkolenie i zastosuj podane wskazówki już teraz! 

DARMOWE SZKOLENIE

Jak odzyskać dawne ciało po urodzeniu dzieci i wyglądać fantastycznie?

ZOBACZ SZKOLENIE

Post angielski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zapisz mnie na DARMOWE szkolenie – JAK ZABIEGANA MAMA MOŻE SCHUDNĄĆ W 15 MIN DZIENNIE

Tłumaczenie poniższego zdania: Przeczytałam i zgadzam się z polityką prywatności: