fbpx
Zgub kilogramy, poczuj się sobą i miej ciało, które uwielbiasz. Dobre samopoczucie ciała i umysłu!

Spal kalorie i baw się świetnie z tymi świątecznymi ćwiczeniami na brzuch w domu i inne partie mięśni

Baw się dobrze i spal kalorie w tym samych czasie. Czy kiedykolwiek ćwiczyłaś z choinką lub prezentem? 🎄 Teraz masz okazję. Weź choinkę, prezent lub ozdobę i baw się świetnie z tymi świątecznymi ćwiczeniami na brzuch w domu i inne partie mięśni.

Ćwiczenia te możesz wykonywać nie tylko w święta, ale też każdego dnia.

Ćwiczenia na brzuch w domu oraz inne partie mięśnie świetnie nadaje się do odchudzania, ponieważ podczas treningu pracuje wiele mięśni. Dzięki temu możesz spalić więcej kalorii w tym samym czasie.

Jakie mięśnie pracują podczas tego treningu? Aktywujesz mięśnie brzucha, nóg, ramion, barków i pośladków.

Chociaż, najpierw skonsultuj się ze swoim lekarzem, aby dowiedzieć się, czy nie masz przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń. Ćwicz zgodnie ze swoją kondycją.

Pamiętaj, aby przed treningiem wykonać rozgrzewkę, a na końcu ćwiczenia rozciągające.

Możesz wykonać te ćwiczenia z choinką i prezentami lub tylko z masą ciała. Jeśli chcesz bardziej intensywny trening odchudzający, zastąp choinkę regularnymi ciężarkami.

Jak spalić kalorie i wykonać ćwiczenia na brzuch w domu w pozycji siedzącej?

Jeśli w czasie świąt masz ochotę poćwiczyć, ale nie chce Ci się wstać z krzesła, to nie ma żadnego problemu. Możesz ćwiczyć na krześle.

Zacznij od marszu w miejscu. Możesz wykorzystać ozdoby choinkowe do naszych ćwiczeń. Przenoś ozdobę do przodu i do tyłu oraz na bok.

Maszeruj w miejscu.

A teraz ćwiczysz nogi. Pracują tu mięśnie boczne uda.

Żeby urozmaicić ćwiczenie, możesz dodać ruch ramienia z naszą ozdobą choinkową. I w drugą stronę ćwiczymy tak samo. Następnie wykonujemy szerszy zakres ręką i nogą.

Prostuj kolana do przodu naprzemianstronnie raz jedną nogą raz drugą nogą. Dołącz ruch ramion i przenoś ozdobę choinkową przed siebie.

Potem dołącz mięśnie brzucha i pochyl się w tył. To są świetne ćwiczenia na brzuch w domu.

A teraz pracują mięśnie skośne brzucha, kiedy zbliżamy łokieć do kolana.

ćwiczenia na brzuch w domu

Nie damy, nie damy się świętom. Będziemy w formie niezależnie od wszystkiego.

I druga strona pracuje tak samo.

Powiększ zakres ruchu, kiedy wykonujesz ćwiczenia na brzuch w domu, żeby jeszcze intensywniej pracowały mięśnie brzucha.

No, nie ma świąt bez prezentów. Dlatego prezent w tym treningu może być także świetnym przyborem treningowym.

Jeśli chcesz dać sobie niesamowity prezent w postaci świetnego samopoczucia oraz wyglądu, to dołącz do mojego programu “Piękna Kobieta“. Pomoże Ci on mieć więcej energii i uzyskać ciało, z którego jesteś zadowolona.

Poczuj się bardziej sobą 💜
Bądź zadowolona ze swojego ciała ➤ heart

W zależności od ciężaru prezentu to ćwiczenia jest prostsze lub trudniejsze.

Przenosimy prezent nogami na boki.

ćwiczenia na brzuch w domu prezent

Jeśli prezent Ci nie opowiada, to możesz wrócić do ozdoby choinkowej.

Ćwiczenia z prezentem pozwalają aktywować dolną część brzucha. Zatem to też świetne ćwiczenia na brzuch w domu.

Jeżeli niewygodnie jest ćwiczyć z ozdobą między stopami, to możesz ją ułożyć między kolanami i ćwiczenie jest wtedy łatwiejsze.

Jak spalić kalorie z łańcuchem choinkowym?

Łańcuch to kolejna świetna ozdoba, którą możesz wykorzystać do ćwiczeń.

Przenoś łańcuch w górę i w dół oraz dołącz ruch wyprostowanej nogi w kolanie.

Następnie kierujemy nogę w jeden bok a łańcuch w drugi. I tak samo ćwiczymy na drugą stronę.

ćwiczenia na brzuch w domu

Jakie są świetne ćwiczenia na nogi z prezentem?

A co z prezentem?

Cóż, jeśli zdecydujesz się wstać z krzesła i urozmaicić ćwiczenia…

Teraz popracujemy nad mięśniami uda. Kładziemy prezent na stopę i unosimy nogę bokiem w górę.

Prezent sprawdza się tutaj dosyć dobrze. Trzeba uważać, aby nie spadł z nogi.

Wykonujemy ruchy nogą najpierw w bok, a potem w tył.

ćwiczenia na brzuch i uda

Pamiętaj, aby wciągnąć brzuch, aby nie wyginać za bardzo pleców i stabilizować kręgosłup.

Pracują same mięśnie uda. Tułów powinien być nieruchomo.

Teraz wykonujemy świetne ćwiczenie równoważne. Unosimy lewą nogę i prawą rękę bokiem w górę.

Prezent bardzo dobrze się tutaj sprawdza, bo pomaga nam utrzymać równowagę.

Zmieniamy rękę i nogę.

Unosimy lewą nogę w tył i prawą rękę w przód. Potem zmiana ręki i nogi.

Następnie noga pracuje przyśrodkowo. Do środka nogę kierujemy, a prezent na zewnątrz. Tym razem pracuje noga i ręka po tej samej stronie ciała.

To są także dobre ćwiczenia na brzuch w domu, bo pracują tutaj też dolne partie mięśni brzucha.

I tak samo wykonujemy ćwiczenia na drugą stronę.

Dodaj krążenia nogi. To jest dopiero wyzwanie dla balansu ciała.

Więc skupienie umysłu na ćwiczeniu pomoże tutaj. W ten sposób mózg pracuje również podczas tego treningu 😉. Nie tylko mięśnie.

Jeśli chcesz wykonywać bardziej intensywne ćwiczenia, możesz wykonać squad. Pamiętaj zginać stawy w kolanach i biodrach do kąta prostego, żeby chronić stawy.

Następnie unieś lewą nogę do tyłu, a prawą rękę do przodu. Wykonaj to samo ćwiczenie na drugą stronę.

Podnieś jedną nogę do przodu i jedną rękę do tyłu.

Zrób duży krok w tył.

I ugnij kolana do kąta prostego.

To już koniec świątecznego treningu. Pamiętaj o rozciągnięciu mięśni pod koniec treningu.

Życzę wszystkim Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

Podobały Ci się ćwiczenia na brzuch w domu oraz inne partie mięśni? Jakie ćwiczenia były dla Ciebie najłatwiejsze lub zabawniejsze? Bardzo chciałabym usłyszeć od Ciebie w komentarzach poniżej.

Sprawdź też przepis na szybkie pierniczki, które wspomagają odchudzanie i pobierz darmowy e-book poniżej.

Post angielski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tłumaczenie poniższego zdania: Przeczytałam i zgadzam się z polityką prywatności:

Zapisz mnie na newsletter i DARMOWY ebook – Sekrety spalania tkanki tłuszczowej!