fbpx
Zgub kilogramy, poczuj się sobą i miej ciało, które uwielbiasz. Dobre samopoczucie ciała i umysłu!

Ćwiczenia na barki i ramiona w domu

Czy chcesz mieć piękne ramiona i barki? 🔥 Dołącz do mojego 8 minutowego treningu. Oto świetne ćwiczenia na barki i ramiona w domu, które możesz wykonywać bez sprzętu lub ze sprzętem domowej roboty! 😂

Nazywam się Anisa Glen i jestem instruktorką fitness i doradcą żywieniowym z fizjoterapeutycznym wykształceniem.

Dzisiaj chciałabym Ci pokazać świetne ćwiczenia na barki i ramiona.

Po ćwiczeniach koniecznie daj znać, jak Ci się podobał trening.

Chociaż, najpierw skonsultuj się ze swoim lekarzem, aby dowiedzieć się, czy nie masz przeciwwskazań do wykonywania ćwiczeń. Ćwicz zgodnie ze swoją kondycją.

Pamiętaj, aby przed treningiem wykonać rozgrzewkę, a na końcu ćwiczenia rozciągające.

Wszystkie ćwiczenia na barki wykonujemy osiem razy. Możesz wykonywać kilka serii podanych ćwiczeń.

Ćwiczenie 1

Stawiamy nogi na szerokość bioder i unosimy proste ramiona na boki.

ćwiczenia na ramiona

To samo ćwiczenie robimy w przód. Przenosimy proste ramiona do przodu.

ćwiczenia na barki w domu

Następnie przenosimy proste ramiona w tył.

ćwiczenia na ręce

Ćwiczenie 2

Te same ćwiczenia na barki możemy wykonywać z ciężarkami lub jeśli nie mamy ciężarków to możemy wykorzystać je z butelkami wody.

Pamiętaj, aby były nadgarstki były proste, a łokcie delikatnie zgięte, żeby ochraniać stawy.

Przenosimy wyprostowane ramiona z butelkami wody w bok.

ćwiczenia barków

To samo ćwiczenie wykonujemy do przodu i przenosimy butelki z wodą przed siebie.

barki ćwiczenia

Następnie przenosimy prawie wyprostowane ramiona do tyłu.

trening na ramiona

Ćwiczenie 3

Żeby urozmaicić ćwiczenia na barki możemy wykorzystać inny sprzęt domowy, taki jak połączone miotłą butleki wody. Dzięki temu otrzymujemy domowej roboty sztangę! 😂

Podobne ćwiczenia jak powyżej można wykonać także z naszą sztangą.

Unosimy proste ramiona ze sztangą do przodu.

trening na barki

Trzymaj tułów prosto i wciągnij brzuch. Pamiętaj też o prostych nadgarstkach.

Poczuj się bardziej sobą 💜
Bądź zadowolona ze swojego ciała ➤ heart

Zginamy łokcie i unosimy sztangę do klatki piersiowej.

ćwiczenia na splalanie tłuszczu z ramion

Możemy mieć sztangę z tyłu i unosimy wyprostowane łokcie w górę.

trening na ramiona

Świetnie! 🙂

Jakie są jeszcze ciekawe ćwiczenia na barki i ramiona?

Ćwiczenie 4

I niektóre ćwiczenia możemy wykonywać w pozycji leżącej.

Kładziemy się na plecy. Nogi zgięte w kolanach.

Unosimy sztangę do góry, zginając i prostując łokcie.

ćwiczenia na ramiona w domu

Możemy same ciężarki też unosić w górę.

unoszenie rąk z butelkami w górę
unouno

I także przenosić je na boki.

ćwiczenia barki

Ćwiczenie 5

Ćwiczenie na biceps.

Zginamy łokcie do kąta prostego z ciężarkami, ale nadgarstki nadal powinny być wyprostowane.

barki trening

To samo ćwiczenie możemy wykonywać z naszą sztangą, tylko chwytamy ją pod spodem.

Znowu zginamy i prostujemy łokcie do kąta ostrego, pamiętając ze nadgarstki muszą być proste.

zginanie rąk w łokciu ze sztangą
zgi

Ćwiczenie 6

Jeszcze został do przetrenowania triceps.

Zginamy jedną nogę i kładziemy przed sobą. Druga noga jest wyprostowana.

Prostujemy i rozluźniamy łokieć.

prostowanie ręki w łokciu

To samo ćwiczenie wykonujemy na drugą stronę i wtedy pracuje druga ręka. Także prostujemy łokieć i rozluźniamy go.

To samo ćwiczenie na triceps możemy wykonywać w tym samym czasie i jednocześnie prostować łokcie.

ćwiczenia na barki w domu

Świetnie! 😃

Jak Ci się podobały ćwiczenia na barki i ramiona? Napisz mi w komentarzu poniżej.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat prostego spalania tkanki tłuszczowej, to pobierz teraz darmowego e-booka poniżej.

Post angielski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tłumaczenie poniższego zdania: Przeczytałam i zgadzam się z polityką prywatności:

Zapisz mnie na newsletter i DARMOWY ebook – Sekrety spalania tkanki tłuszczowej!