Jeśli przed ciążą trenowałaś poniżej przedstawione rodzaje sportów, lepiej będzie jeśli na czas ciąży zamienisz je na inny rodzaj aktywności fizycznej np. ćwiczenia cardio i/lub kształtujące dla kobiet w ciąży.

Podczas trenowania niżej ukazanych dysyplin istnieje zbyt duże ryzyko upadku, wstrząsućwiczenia w ciąży, ciąża, ćwiczenia Kegla, ćwiczenia na ból kręgosłupa, ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia przeciwobrzękowe, ćwiczenia po ciąży, postpartum exercises, pregnant exercises, stretching, ćwiczenia rozciągające, ćwiczenia na klatkę piersiową, ćwiczenia na nogi, ćwiczenia brzucha, ćwiczenia kształtujące, ćwiczenia z laską, ćwiczenia z piłką body ball, ćwiczenia z kijkami, ćwiczenia nóg, ćwiczenia uda, ćwiczenia rąk, ćwiczenia ramion, ćwiczenia barków, ćwiczenia w wodzie, pływani w ciąży, i innych urazów, które są bardzo niebezpieczne dla Ciebie i maleństwa.

Zabronione ćwiczenia w ciąży:

  • wszelkie sporty ekstremalne,
  • skoki spadochronowe,
  • sporty motorowe,
  • wspinaczka skałkowa,
  • jazda konna,
  • sporty walki,
  • nurkowanie, 
  • skoki do wody,
  • narciarstwo,
  • jazda na łyżwach,
  • surfing,
  • żeglarstwo,
  • gry zespołowe,
  • intensywne lub długodystansowe biegi,
  • akrobatyka i lekkoatletyka,
  • jazda na rowerze w terenie.

Co o tym sądzisz?

komentarzy