Zanim przystąpisz do jakichkolwiek ćwiczeń, koniecznie zapoznaj się z tymi informacjami

Dział „pływanie” jest przeznaczony dla osób, które miały chociaż małe doświadczenie z pływaniem i nie boją się wody.
Jeśli nie umiesz pływać możesz wykonywać ćwiczenia w wodzie.

Dzięki temu ćwiczeniu wzmocnisz mięśnie pośladkowe i mięśnie ud oraz częściowo rozciągniesz mięśnie przedniej części klatki piersiowej
Ponadto otrzymasz wiele korzyści z przebywania i ćwiczeń w wodzie.

pływanie z makaronem, nudle swimming, pływanie dla kobiet w ciąży, swimming for pregnant women, kraul, styl grzbietowy, styl klasyczny, żaba, żabka, crawl, Backstroke, Breaststroke, rozciąganie mięśnia czworobocznego lędźwi, mięsień piersiowy większy, pectoralis major,ćwiczenia rozciągające dla kobiet w ciąży, stretching,   ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, gimnastyka korekcyjna, fitness, plecy okrągło – wklęsłe, strength, ćwiczenia siłowe, trening, training
Płyniemy na brzuchu.
Ramiona są wyprostowane przed nami i oparte o makaron.
Nogi pracują jak do stylu klasycznego (żaby)
Jeśli chcesz możesz wydychać powietrze do wody.

Co o tym sądzisz?

komentarzy