Udostępnij i polub mnie 🙂
Facebook
Facebook
Google+
Google+
http://www.fizjoczar.pl/plywanie-w-basenie-wzmacnianie-miesni-posladkowych-i-trymestr/
Twitter
YouTube
Instagram

Zanim przystąpisz do jakichkolwiek ćwiczeń, koniecznie zapoznaj się z tymi informacjami

Dział „pływanie” jest przeznaczony dla osób, które miały chociaż małe doświadczenie z pływaniem i nie boją się wody.
Jeśli nie umiesz pływać możesz wykonywać ćwiczenia w wodzie.

ĆWICZENIE W I TRYMESTRZE CIĄŻY.

Dzięki temu ćwiczeniu wzmocnisz mięśnie ud i mięśnie pośladkowe
Ponadto otrzymasz wiele korzyści z przebywania i ćwiczeń w wodzie.

pływanie dla kobiet w ciąży, swimming for pregnant women, kraul, styl grzbietowy, styl klasyczny, żaba, żabka, crawl, Backstroke, Breaststroke, rozciąganie mięśnia czworobocznego lędźwi, mięsień piersiowy większy, pectoralis major,ćwiczenia rozciągające dla kobiet w ciąży, stretching,   ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, gimnastyka korekcyjna, fitness, plecy okrągło – wklęsłe, strength, ćwiczenia siłowe, trening, training
Płyniemy na plecach.
Ramiona lużno trzymamy wzdłuż tułowia.
Nogi pracują jak do stylu klasycznego (żaby).

Zobacz podobne ćwiczenie.

Udostępnij i polub mnie 🙂
Facebook
Facebook
Google+
Google+
http://www.fizjoczar.pl/plywanie-w-basenie-wzmacnianie-miesni-posladkowych-i-trymestr/
Twitter
YouTube
Instagram

Co o tym sądzisz?

komentarzy