Udostępnij i polub mnie 🙂
Facebook
Facebook
Google+
Google+
http://www.fizjoczar.pl/plywanie-rozciaganie-miesni-piersiowych-wzmacnianie-miesni-gornej-czesci-plecow-i-posladkowych-i-trymestr/
Twitter
YouTube
Instagram

Zanim przystąpisz do jakichkolwiek ćwiczeń, koniecznie zapoznaj się z tymi informacjami

Dział „pływanie” jest przeznaczony dla osób, które miały chociaż małe doświadczenie z pływaniem i nie boją się wody.
Jeśli nie umiesz pływać możesz wykonywać ćwiczenia w wodzie.

 

ĆWICZENIE DLA KOBIET W I TRYMESTRZE CIĄŻY.

To ćwiczenie wzmacnia Twoje mięśnie pośladkowe i m. in. czworoboczny grzebietu i równoległoboczy (górna część pleców) oraz rozciąga mięśnie piersiowe.
Zobacz: korzyści płynące z przebywania w wodzie.

pływanie dla kobiet w ciąży, swimming for pregnant women, kraul, styl grzbietowy, styl klasyczny, żaba, żabka, crawl, Backstroke, Breaststroke, rozciąganie mięśnia czworobocznego lędźwi, mięsień piersiowy większy, pectoralis major,ćwiczenia rozciągające dla kobiet w ciąży, stretching,   ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, gimnastyka korekcyjna, fitness, plecy okrągło – wklęsłe, strength, ćwiczenia siłowe, trening, training
Splatamy ręcę za sobą.
I płyniemy na grzbiecie.
Nogi pracują jak do kraula.
Udostępnij i polub mnie 🙂
Facebook
Facebook
Google+
Google+
http://www.fizjoczar.pl/plywanie-rozciaganie-miesni-piersiowych-wzmacnianie-miesni-gornej-czesci-plecow-i-posladkowych-i-trymestr/
Twitter
YouTube
Instagram

Co o tym sądzisz?

komentarzy