Udostępnij i polub mnie 🙂
Facebook
Facebook
Google+
Google+
http://www.fizjoczar.pl/niesamowite-cwiczenia-na-swietne-ramiona/
Twitter
YouTube
Instagram

Nie wszystkie ćwiczenia są dla każdego. Skonsultuj się ze Swoim lekarzem albo fizjoterapeutą przed rozpoczęciem ćwiczeń. Prezentowane porady i instrukcje mają charakter ogólny i NIE mogą zastąpić indywidualnej porady specjalisty. Nigdy nie ćwicz forsownie. Jeśli poczujesz jakikolwiek dyskomfort lub ból, to przerwij ćwiczenie.

Niesamowite ćwiczenia na świetne ramiona

Zapraszam Cię na świetne ćwiczenia ramion :).

Pamiętaj, by na początku przeprowadzić rozgrzewkę, a zakończyć trening ćwiczeniami rozciągającymi.

ćwiczenia, ramiona, klatka piersiowa, odchudzanie, trening, fitness, exercise, shoulders, chest, weight loss, workout, arms, slim, muscle, shape, body,

 

Ćwiczenie 1

Kładziemy dłonie na kolanach i kierujemy barki w tył i po chwili rozluźniamy.

Potem jeden bar przemieszczamy w tył, a potem drugi.

Pamiętaj, aby cały czas mieć brzuch wciągnięty, żeby stabilizować kręgosłup i mieć prostą postawę.

Może poruszać się jedynie bark.

 

Ćwiczenie 2

Krążymy jednym barkiem w tył, a następnie drugim.

Krążymy dwoma barkami jednocześnie w tył.

Jedynie barki się poruszają. Plecy, brzuch i szyja zostają na swoimi miejscu.

 

Ćwiczenie 3

Przenosimy ramiona na boki i dłonie kierujemy do góry i na dół.

Pamiętaj, aby ramiona były na wysokości barków.

 

Ćwiczenie 4

Dłonie kierujemy przed siebie i ramiona przesuwany pulsacyjnie w przód.

Pamiętaj ruszają się same ramion. Reszta ciała zostaje nieruchoma.

Skręcamy dłonie w drugą stronę i przesuwamy ramiona w tył.

Dokładnie czujemy, które mięśnie pracują. I bardzo dobrze.

Pamiętaj podczas tych ćwiczeń nie powinno się odczuwać bólu, jedynie zmęczenie mięśni. Jeśli odczuwasz ból, to znaczy, że coś jest nie w porządku z mięśniami, stawami, torebkami stawowymi, kaletkami, albo innymi strukturami. Skontaktuj się wtedy ze specjalistą.

 

Ćwiczenie 5

Teraz wykonujemy krążenie do tyłu i do przodu wyprostowanymi ramionami.

 

Ćwiczenie 6

Zginamy łokcie i prostujemy. Pilnuj, aby ramiona były skierowane na boki a nie do przodu. Modyfikujemy ćwiczenie: jedna ręka zgina łokieć, a druga prostuje w tym samy czasie.

 

Ćwiczenie 7

Krzyżujemy ramiona i unosimy w górę, a potem opuszczamy w dół.

Krzyżujemy ramiona z tyłu.

 

Ćwiczenie 8

Łączymy dłonie ze sobą i ściskamy jak najmocniej do siebie. Jak widać pracują w tym ćwiczeniu intensywnie mięśnie piersiowe, położone z przodu klatki piersiowej.

Napinamy mięśnie i rozluźniamy. Jeśli Cię bolą nadgarstki, to nie wykonuj tego ćwiczenia.

To jest też świetne ćwiczenie siłowe. Zatem „siłownię” możesz mieć w domu, wykorzystując siłę własnego ciała albo ciężar własnego ciała.

Ćwiczenie to jest też tzw. ćwiczeniem izometrycznym, które wpływa też na powiększenie masy mięśniowej.

Ściśnięte dłonie przesuwamy do góry i w dół.

Kierujemy ściśnięte dłonie do przodu i powrót.

 

Ćwiczenie 9

Kierujemy wyprostowane ramiona w bok, a potem w dół.

Zostawiamy wyprostowane ramiona u góry i przesuwamy do przodu i w bok.

Płyniemy żabką”, krąży przedramionami poziomo w jedną stronę, a potem w drugą.

 

Ćwiczenie 10

Popracujmy dokładniej nad klatką piersiową, wykonując pompki damskie.

Dłonie znajdują się pod barkami. Nie powinny być ustawione ani zbyt do przodu, ani do tyłu. Dłonie powinny też być położone na szerokości barków. Nie mogą być ani za szeroko, ani za blisko.

Trzymamy wciągnięty brzuch i zginamy łokcie.

Jak zbliżamy się do maty, to robimy wydech.

 

Ćwiczenie 11

Siadamy i opieramy się za sobą. Unosimy pośladki. Kolana razem. Zginamy łokcie i prostujemy.

Jest to świetne ćwiczenia na mięśnie trójgłowe ramienia.

 

Ćwiczenie 12

Kładziemy się na boku. Jedna noga jest zgięta, druga wyprostowana. Możemy podeprzeć sobie głowę i górną ręką unosiły tułów w górę. I to samo ćwiczymy na drugim boku.

 

Ćwiczenie 13

Ramiona możemy też ćwiczyć na leżąco. Kładziemy się na plecach. Nogi zgięte w kolanach. Stopy oparte o podłoże. Patrzymy przed siebie. I dłonie wciskamy przez kilka sekund w podłogę i po chwili rozluźniamy.

Skręcamy dłonie pionowo. I analogicznie wciskamy krawędzie dłoni w matę.

Zginamy łokcie do kąta prostego. I wciskamy łokcie w matę.

Wciskamy barki w podłoże.

Dziękuję za wspólne ćwiczenia! Teraz będziemy mieli silne i mocne ramiona. Pamiętaj o regularnych treningach i o ćwiczeniach rozciągających na zakończenie treningu.

Napisz poniżej jak Ci się podobał trening? Do zobaczenia następnym razem!

Udostępnij i polub mnie 🙂
Facebook
Facebook
Google+
Google+
http://www.fizjoczar.pl/niesamowite-cwiczenia-na-swietne-ramiona/
Twitter
YouTube
Instagram

Co o tym sądzisz?

komentarzy