Zanim przystąpisz do jakichkolwiek ćwiczeń, koniecznie zapoznaj się z tymi informacjami

To ćwiczenie pomoże Ci rozciągnąć dolną partię pleców (m. in. mięsień czworoboczny lędźwi) oraz częściowo mięśnie klatki piersiowej (m. in. mięsień piersiowy większy).

ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, klęk podparty, ból kręgosłupa, ćwiczenia na kręgosłup, back pain, back exercises, gimnastyka korekcyjna, plecy wklęsłe, plecy okrągło - wklęsłe

Pozycja początkowa:

Opieramy dłonie na oparciu krzesła

i stajemy w większej odległości od niego.

Nogi na szerokość bioder.

Uwaga:

Do tego ćwiczenia wybierz stabilne krzesło.

ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, klęk podparty, ból kręgosłupa, ćwiczenia na kręgosłup, back pain, back exercises, gimnastyka korekcyjna, plecy wklęsłe, plecy okrągło - wklęsłe

Pomału pochylamy się do przodu, aż poczujemy rozciąganie mięśni pleców.

Chwilę zostajemy w tej pozycji.

Patrzymy na podłogę.

Nogi proste lub lepiej lekko ugięte w kolanach.


Zobacz podobne ćwiczenie z laską.

Co o tym sądzisz?

komentarzy