Udostępnij i polub mnie 🙂
Facebook
Facebook
Google+
Google+
http://www.fizjoczar.pl/cwiczenia-w-wodzie-na-swietna-sylwetke/
Twitter
YouTube
Instagram

Nie wszystkie ćwiczenia są dla każdego. Skonsultuj się ze Swoim lekarzem albo fizjoterapeutą przed rozpoczęciem ćwiczeń. Prezentowane porady i instrukcje mają charakter ogólny i NIE mogą zastąpić indywidualnej porady specjalisty. Nigdy nie ćwicz forsownie. Jeśli poczujesz jakikolwiek dyskomfort lub ból, to przerwij ćwiczenie.

 

Ćwiczenia w wodzie na świetną sylwetkę

Dlaczego warto ćwiczyć w wodzie?


Ćwiczenia w wodzie przynoszą nie tylko takie korzyści jak ćwiczenia kształtujące czy cardio.


Opór wody sprawia, że te ćwiczenia bardziej oddziaływują na mięśnie niż ćwiczeniach „lądowe”.  Dodatkowo możesz łatwiej włączyć większą ilość mięśni jednocześnie w dane ćwiczenie. Zatem szybciej zwiększa się siła mięśni.
W następstwie tego lepiej kształtuje się Twoja sylwetka i nie przybierzesz nadmiernie na wadze.

Kolejnym atutem oporu wody jest łatwiejsze zwiększenie pojemności płuc, przy wydychaniu powietrza bezpośrednio do wody.

Ćwiczenia w wodzie są również bezpieczniejsze, bo dzięki wyporowi wody mniej oddziaływują na kości i stawy. W dodatku jest tu też niskie ryzyko doznania kontuzji.

Ćwiczenia w wodzie korzystnie wpływają także na układ krążenia całego ciała, zwłaszcza w nogach. Dzięki temu zmiejszasz obrzęki i zapobiegasz żylakom.
Usprawnienie krążenia krwi, powoduje też lepsze dostarczenie składników odżywczych i tlenu zarówno do Twojego ciała jak i organizmu maluszka. 

Ponadto opływająca Twoje ciało woda, powoduje mikromasaż, dzięki któremu skóra staje się jędrniejsza, co przeciwdziała rozstępom i cellulitowi.

Przedstawiam świetne ćwiczenia na mieśnie ramion, klatki piersiowej, plecównóg i pośladków i częściowo brzucha

ćwiczenia, w wodzie, aqua, aqua aerobics, aerobik, plecy, grzbiet, back, odchudzanie, trening, fitness, exercise, shoulders, chest, weight loss, workout, arms, slim, muscle, shape, body, nogi, legs, buttocks, pośladki, klatka piersiowa, ramiona, chest, Ćwiczenie 1

  • Wykonujemy podskoki przy których nogi i ramiona kierujemy w bok, tzw. „pajacyk”.
  • Po chwili krzyżujemy ręce za sobą.
  • Wykonujemy krążenia wyprostowanych ramion w jedną stronę, a potem w drugą stronę.
  • Krążymy ramionami poziomo przed sobą, tak jakbyśmy chcieli płynąć „żabką”.

 

Ćwiczenie 2

  • Wykonujemy podskoki, przy których nogi kierujemy naprzemiennie do przodu i do tyłu.
  • Dołączany naprzemianstronny ruch ramion do podskoków.

 

Ćwiczenie 3

  • Trzymamy makaron do pływania i wciskamy makaron do wody przy jednoczesnych podskokach z nogami na boki.
  • Makaron przesuwamy w przód i do siebie.
  • Krążymy makaronem w przód a potem w tył.
  • Kierujemy makaron na boki.
  • Trzymamy makaron za sobą i wciskamy go do wody.
  • Odsuwamy makaron w tył wyprostowanymi ramionami.

 

 

Udostępnij i polub mnie 🙂
Facebook
Facebook
Google+
Google+
http://www.fizjoczar.pl/cwiczenia-w-wodzie-na-swietna-sylwetke/
Twitter
YouTube
Instagram

Co o tym sądzisz?

komentarzy