Zanim przystąpisz do jakichkolwiek ćwiczeń, koniecznie zapoznaj się z tymi informacjami

Dział w wodzie ćwiczenia jest przeznaczony dla osób zarówno umiejących jak i nieumiejących pływać.
Jeśli ćwiczenia w wodzie są dla Ciebie niewystarczające, spróbuj pływania dla kobiet w ciąży.

Dzięki temu ćwiczeniu rozciągniesz mięśnie przedniej części klatki piersiowej
Ponadto otrzymasz wiele korzyści przebywania i ćwiczeń w wodzie.

Ćwiczenie 1:

ćwiczenia w wodzie, aqua exercises, pływanie dla kobiet w ciąży, swimming for pregnant women, kraul, styl grzbietowy, styl klasyczny, żaba, żabka, crawl, Backstroke, Breaststroke, rozciąganie mięśnia czworobocznego lędźwi, mięsień piersiowy większy, pectoralis major,ćwiczenia rozciągające dla kobiet w ciąży, stretching,   ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, gimnastyka korekcyjna, fitness, plecy okrągło – wklęsłe, strength, ćwiczenia siłowe, trening, training, aqua,
Stajemy tyłem do ściany basenu.
Chwytamy wyprostowanymi ramionami jego brzeg.
Pochylamy tułów do przodu, aż poczujemy delikatne rozciąganie w przedniej części barków i klatki piersiowej.

Ćwiczenie 2:

ćwiczenia w wodzie, aqua exercises, pływanie dla kobiet w ciąży, swimming for pregnant women, kraul, styl grzbietowy, styl klasyczny, żaba, żabka, crawl, Backstroke, Breaststroke, rozciąganie mięśnia czworobocznego lędźwi, mięsień piersiowy większy, pectoralis major,ćwiczenia rozciągające dla kobiet w ciąży, stretching,   ćwiczenia w ciąży, pregnant exercises, gimnastyka korekcyjna, fitness, plecy okrągło – wklęsłe, strength, ćwiczenia siłowe, trening, training, aqua,
„Kładziemy” ramiona na boki. 
Łokcie wyprostowane.
I idzemy w przód.

Zobacz podobne ćwiczenie w wodzie.

Co o tym sądzisz?

komentarzy